نتانیاهو در سفر شش روزه سال گذشته خود به نیویورک، 600هزار دلار از بودجه دولتی را خرج کرد، که یک قلم آن فقط پرداخت 1600 دلار به آرایشگر شخصی بوده است.

سرویس جهان مشرق - هفته گذشته، دادستان کل رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دنبال بررسی موارد مشکوک مرتبط با نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به انتقال مبالغ هنگفت پول به حساب نخست وزیر یا یکی از اعضای خانواده او می شود. این بررسی که خبر آن روز یکشنبه اعلام شد، می تواند چالشی جدید برای نتانیاهو ایجاد کند که خودش و همسرش به طور گسترده به معاملات پنهانی و سوء استفاده مالی متهم هستند.

دستمزد «1600» دلاری آرایشگر نتانیاهو در نیویورک!

وزیر دادگستری جزییات این «موارد مشکوک» علیه نتانیاهو را اعلام نکرد. ولی گزارش های منتشره در رسانه های دیگر در روزنامه ها نشان می دهد که نتانیاهو یا یکی از اعضای خانواده اش، مبالغ عظیمی پول دریافت کرده است که ربطی به کمپین های انتخاباتی او ندارد.

در سال های اخیر، داستان های زیادی از زندگی تجملی و اشرافی درباره  نتانیاهو و همسرش سارا وجود دارد، هزینه های هنگفتی که برای اهالی معمولی رژِم صهیونیستی شبیه خواب و خیال است. گرچه این رسوایی ها نتوانسته جایگاه سیاسی او را به عنوان نخست وزیر تهدید کند، ولی قطعا شهرت او را بیش از پیش در افکار عمومی داخل این رژیم لکه دار کرده است. در اسراییل، بسیاری معتقدند که قدرت، این زن و شوهر را فاسد کرده است.

همسر او، سارا، مدت هاست که بابت رفتار مسرفانه و پرتفرعنش خبرساز است. بسیاری از کارکنان سابق مجموعه اقامتی رسمی نخست وزیر، درباره سوء رفتارهای او گزارش های زیادی به مطبوعات داده اند. اخیرا پلیس اسراییل به دستگاه قضایی پیشنهاد داده است که او بابت هزینه های گزاف برای امور شخصی، و سوء استفاده از اموال دولتی تحت تعقیب قرار بگیرد- از جمله صرف غذا در رستوران های لوکس، استخدام سرآشپز برای خانه و استخدام پرستار شخصی برای پدرش با پول دولتی.

دستمزد «1600» دلاری آرایشگر نتانیاهو در نیویورک!

نتانیاهو در سفر شش روزه سال گذشته خود به نیویورک، 600000 دلار از بودجه دولتی را خرج کرد، که یک قلم آن فقط پرداخت 1600 دلار به آرایشگر شخصی بوده است.

«آرناو میرمن»، یک تاجر فرانسوی که در هفته گذشته به جرم تقلب مالیاتی در پاریس محکوم شده است، مدعی شده که حدود 1 میلیون دلار در این سال ها در اختیار کمپین بنیامین نتانیاهو گذاشته است. دفتر نتانیاهو، در پی جنجال حاصل از این ادعا، بیانیه ای منتشر کرد و تنها دریافت 40000 دلار را از این مرد فرانسوی به گردن گرفته است. در این بیانیه آمده که او در سال 2001، زمانی که پست دولتی نداشته، این پول را از میرمن دریافت کرده بود. گفتنی است که میرمن در جریان دادگاه خود اذعان کرد که فقط در سال 2009، 10 بار به اسراییل رفت تا با نتانیاهو دیدار کند.

دستمزد «1600» دلاری آرایشگر نتانیاهو در نیویورک!

در ماه می، حسابرس دولتی اسراییل، گزارشی تند و پرانتقاد درباره هزینه سفرهای خارجی نتانیاهو و خانواده اش نوشت. در بخشی از این گزارش امده، که او در مقطع 2005-2003، زمانی که وزیر خارجه کابینه آریل شارون بود، برای سفرهای خارجی پرهزینه خود و خانواده اش، از اشخاص و گروه های خارجی پول دریافت می کرده است، امری که به گفته حسابرس کل "مغایر با مقررات مربوط" بوده است. ظاهرا، نام یک تاجر سرشناس بریتانیایی هم در بین این پول دهندگان قرار دارد.

نتانیاهو در 1996، به عنوان جوان‌ترین نخست وزیر تاریخ  رژیم صهیونیستی انتخاب شد و تا 1999 در این پست بود. او بعدتر، از 2003-2002 وزیر خارجه، و از 2005-2003 وزیر مالیه بود. در سال 2009، او دوباره به نخست وزیری رسید که تا به امروز ادامه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    در کشور ما نیز کسانی که شیوه آمریکا و اسرائیل را در پیش گرفتند بیشترین فسادها را مرتکب شدند و از اسلام و انقلاب فاصله گرفتند!
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    مرگ بر جفتشون
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    ههههه عکس هارو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس